دوستت دارم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دل نوشته یک دوست

 نوشته یکی از دوستانم که از من خواست آن را در وب سایتم بزارم تا شما آن را بخوانید و هم چنین عشقشش.

دوست داشتم عاشقت بودم بدون بی تو زنده نیستم و نمی تونم زندگی کنم هر روز با صدای گرمت از خواب بیدار میشوم با این که در کنارم نیستی ولی صدای گرمت هنوز که هنوز همراه منه و باهاش آرامش میگرم نمیخواستم این رابطه ما ادادمه پیدا کنه چون می دونستم پایان خوبی نداره چون من لیاقت تو رو نداشتم و ندارم با این که کلی بهت وابسته بودم اما دلم قلبم رو شکستم تا فراموشت کنم ولی میخوام اعتراف کنم که دوست دارم عاشقتم تو وجود من هستی بدون من هیچ وقت بهت خیانت نکردم چاره ای جز جدای از تو نداشتم .با ارسال این مطلب به این سایت میخوام هر وقت اومدی بخونی و بدونی من پست نیستم با این که کلی دعای بد من کردی ولی من هر انچه که برات خوبه رو از خدا برات می خوام کسی که یه زمانی نفست بودM:S



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مروا در 17:42 | |